Klachtenregeling

Wij doen onze uiterste best om u en/of uw kind zo goed mogelijk van dienst te zijn: zo klantvriendelijk mogelijk, met zorg voor uw privacy en/of die van uw kind. Desalniettemin is het mogelijk dat we steken laten vallen. Wij willen u vragen dit niet voor u te houden, maar het aan ons te melden. Zo kunnen wij proberen een goede oplossing te vinden voor uw klacht en onze dienstverlening verbeteren.

Klachtenregeling

Wilt u weten hoe Pro Juventus met klachten omgaat? Download dan onze klachtenregeling. Pro Juventus is aangesloten bij De Geschillencommissie Zorg, onderdeel van de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken. Meer informatie over de klachtencommissie vindt u op de website www.degeschillencommissiezorg.nl.

Klacht indienen

Wanneer u een klacht wilt indienen bij Pro Juventus, kunt u ons klachtenformulier invullen. Onze klachtenfunctionaris neemt vervolgens binnen twee weken contact met u op.